wonderful life


TGIF!

Hallelujaaah!

Har nu varit 18 år ett antal dagar. Känns inte. Behövde inte ens visa leg i kassan på maxi.

En sak dock, som jag är glad över. KLARADE TEORIPROVET IGÅR!

Tjuhu! Sjukligt nervös var jag och när jag äntligen såg den gröna texten "godkänd" så skakade jag av glädje. Oh boy!

För att tillägga har veckan varit fantastisk, även fast jag har jobbat mestadels av tiden så har jag även hunnit bli firad av nära och kära. För att inte tala om hur fint min pojkvän hade fixat iordning i måndags kväll. Hemlagad middag, efterrätt och favoriten såklart ; chokladdoppade jordgubbar avec mousserande vin. Han kan som ingen annan kan. Min fina.

Imorgon kommer lite tjejer hit, sedan blir det första utgången pour moi. Hoppas på en kanonkväll!

Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback