what is love


Vi överlevde bilfärden hem, kramade om mamma och pappa förut. Åt tacos och berättade allt om min uppkörning för mamma, som jag inte träffat på en vecka. Fick en söt liten körkortspresent med av dom, tack tack!

Nu är jag i det stadiet där jag är alldeles för trött för att orka ta tag i att plocka rätt på mina nytvättade kläder som bara ligger och väntar på mig på sängen. Lockande att bara kasta åt sidan och dyka ner under täcket. Men naej, imorgon blir det ju faktiskt bara värre att plocka rätt på skrynkliga kläder.

Förresten, Peter Siepen, vilken DJ! Klockren man.

Så det så.


Kommentarer
Postat av: felicia

u are gorgeous

Postat av: julia

asfräsch bild, hur äre att ha varit 18 i en månad och fem dagar? ;)

2009-08-03 @ 18:03:07
URL: http://juvliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback