vardagsmat från coop


Ja, jag säljer jordgubbar. Är tredje sommaren jag gör det. "Ho är jö döm i höve den dära".

Tell me about it. Efter varje av dessa senaste somrar har jag alltid sagt till mig själv "ALDRIG MER". Men sen sitter jag där, sommaren efter och säljer mina jordebär.

Och alltid är det samma visa, år efter år. " De ser inget vidare fräscha ut de här inte, är det på sluttampen?" " ÅHH, vilka fina jordgubbar, så stooora och röööda" " jasådu, det är gårddagens det här, det ser jag det" " Vilka fina, var är de ifrån? Är de söta?!" "Usch, är det här allt du har? Du förstår jag har plockat jordgubbar när jag var yngre och jag SER, dessa är från igår"

och så vidare. Mina öron är ganska bedövade vid detta laget. Tack och lov fördriver jag mina 6 timmar och 15 minuter med Edward Cullen. Jag är kär!

"Edward Cullen har bronsfärgat hår, och en ögonfärg som varierar mellan bronsfärgad/guld och svart. Innan han blev vampyr hade han gröna ögon. Han beskrivs som otroligt vacker, liksom alla vampyrer. Som person är han väldigt "manlig" och tar den manliga rollen på stort allvar. Han är en gentleman och har en lockande och tilltalande röst. Han är även väldigt generös, omtänksam och mystisk."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback