smög mig på knä till sjön för att få se dig bada naken



Först och främst. Tack alla söta tjejer som var här igår och firade mig, hade verkligen jättetrevligt!

Som sagt, rolig kväll igår. Stressade som en tok efter jobbet, fixade iordning här hemma och fixade mat. Tjejerna anlände efter halv sju någon gång! Vi satt och åt, pratade och skrattade framför allt. Klockan tickade på snabbt som tusan och sedan traskade vi, på något vingliga ben, ner mot stan och mastis! Där spenderade vi resten av kvällen med dans, dans, dans! Fick skjuts hem av Louise och Olle, änglar! Blev dock inte långvarig hemma, fick någon härlig fylleidé att jag skulle cykla till strand, vilket jag inte ångrar!

I alla fall. Har jobbat mellan 9,30-15 idag och sedan bara tagit det piano, promenerat till farmor och tittat på Per Morbeg. What a man! ;-)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback