regn regn regn

 Bonjour mes amies!

Veckorna bara rusar iväg och det har gått farligt fort även fast jag inte direkt har "gjort" någonting. Jobbat har jag gjort, såklart. Varit i Halmstad, fyllt år och så vidare. Men sen? Känner mig nästan lite tvingad till att göra någonting. Ni vet, efter sommarlovet när alla ställer frågan " Vad har du gjort i sommar då? " Jag trivs bra när jag inte "gör" någonting. Vilket egentligen inte betyder att jag sitter rastlös om dagarna, för det gör jag verkligen inte. Har knappt haft en lugn stund på lovet. Men ni kanske förstår hur jag menar? Hur som helst. Jag är farligt sugen på att fara iväg till Halmstad. Tyvärr är fröken fräken uppbokad när jag är ledig, men några veckor senare? Sedan är ju alltid Gotland ett alternativ. Älskar Gotland, älskar stugan vi alltid bor i, älskar Visby och älskar Tofta strand. Åhhh!

Ja! Skulle egentligen jobbat kvällen, men med tanke på det inte alltför attraherande vädret så stänger de tidigare så jag behöver inte komma ut. Ganska skönt. Så har planerat en movie night med ingen mindre än min älskade kusin Felicia. Kommer bli hur bra som helst. Så ska dra mig bort mot maxi om ett tag för att inhandla en liten goodiebag till oss och sedan hoppas jag regnet inte öser ner!

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback