rainy day woman


Middagen hos Mia igår var mycket trevlig, kikade på en film, snudd till helt skum, men ändå skrattades det friskt. Kanske allra mest när Mia gick igång på vad hon ville göra i framtiden.

- Jag har bestämt mig, jag ska bli barnmorska. Jag ska finnas där för föräldrarna, jag ska vara med i förberedelserna, JAG SKA FÖDA BARN! 

HAHAHAHA! Funny night, thanx alot girlies ;-)

Är förövrig tired. Släppte ut min pojkvän strax efter klockan 6 imorse, precis som en katt. Men han skulle till jobbet. Innan jag visste ordet av ringde det halv tio. Fick bege mig ut till pärlan för att arbete några timmar och sedan åka hem i spöregn. Blött.

Nej, dags att slänga på sig en kjol och leta reda på någon stoor regnkappa. Bio it is. Med Felicia. Filmen? Guess! Härri Pottah såklart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback