ny vecka


Tack för trevlig kväll i Lördags, först och främst!

Igår arbetade jag, uttorkad och sliten, men gick prima! Hade sedan mys här hemma med Mosse, Click kikade vi på, och den var sorglig, FILLE!

Nu ska jag bege mig ut på power walk, girl power walk, med ingen mindre än Therése! Har inte träffat henne på hela sommaren, tyvärr måste jag säga. Hon är verkligen en fantastisk vän, man ses inte på år och dar, men när man väl ses känns det precis som vanligt, när vi gick i samma klass. Så blir riktigt kul att träffa henne, 11:05!

En sak som förgyller denna måndag ännu mer är att min favorit äntligen kommer hem från Halmstad. Har inte träffat min bästaste bäste vän sedan 25 Juni tror jag. Long time no seen :(

på återseende!

 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Lite sorglig kanske, okej. Men herregud flicka det finns värre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback