let me sign


Freaky Friday!

Är ledig till och med söndag, underbart! Var i Karlstad med mamma och pappa igår, fyndade två par skor och en beige tunika. Beige som för mig inte är någon smickrande färg annars, kunde dock inte motstå denna fräscha tunikan! Oh. Körde till och från Karlstad och det gick finemang.

Ja, eftersom jag inte har några planer alls för helgen (hade mer än gärna åkt till Halmstad eller Sthlm) så funderar jag på om jag inte ska gå ner till stadens bokhandel och inhandla den fjärde boken i Twilight serien. Gick ju och suktade ganska mycket efter den igår. Håller dock på i Stieg Larsson boken. Kanske skulle ta mig igenom den först och ta det bästa till sist? Såg förresten en dokumentär hos Stefan igår som handlade om Stieg Larsson, hans arv och hur förvaltningen av den nästan avslutade fjärde boken skulle fördelas. Verkade vara en riktig soppa. Hur som helst. Blir spännande och se ifall det kommer en fjärde bok eller inte.

Kanske ska ta tag i dagen, ta bort lite nagellacksrester och ta mig en härlig promenad i det molniga vädret.

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback