jag giller't

Imorse var jag uppe med tuppen, eller rättare sagt, Stefan var det, jag sussade vidare såå härligt så! Det börjar kännas att jag är home alone om man säger så, tycker nästan att min familj kan börja tänka på hemfärd.

Annars så var det en brå dåg igår, promenad med Therése, körlektion, fika med farmor och så vidare. Något som bör nämnas är att jag var rödluvan igår, yep. Röd regnjacka, röda regnbyxor. Jag satt ner, i ösregnet i skogskanten vid marieberg och plockade blåbär. Ljuva svenska sommar ♥

Kvällen förgylldes av mina favoriter som tittade förbi en efter en, sedan besökte vi donken för lite kvällsfika, mina vänninor, Stefan et moi. Möcket fin kväll!

Nu ser jag att solen verkar försöka komma fram bland de tjocka hemska molnen, ohh vore inte helt fel med en regning dag kanske! Annars så kanske det inte gör alldeles för mkt, blir förhoppningsvis en trip till Halmstad imorgon ändå! ;-)



- Det är en regnig sommar vi har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback