en kväll i Juli


Jag är en sådan latråtta. Har legat i sängen all day long. Läst första boken i Twilight serien och jag kan väl inte säga annat än att jag är FAST. Jösses säger jag bara. J'adore!

Hur som helst! Kvällen igår startade med lite övningskörning innan jag svirade om till mina älskade heels som är sköna, när jag inte får skavsår på stortån ;-) Mötte upp kvällens trevliga sällskap på mastis för att avnjuta lite tacos. Gott! Större delen av kvällen spenderades i Louises poolhus à la Ryan Atwood style. Nej, kanske inte men det var riktigt trevligt. Michael Jackson danser och Greaselåtar blandades med allas vår Lasse Berghagen. Något vi var eniga om var att vi skulle lära oss Thriller dansen. Och vi är på god väg. Vill jag lova ;-) Resten av kvällen spenderades hos Selma med alla trevliga tjejer och sedan promenerade vi hemåt, Louise som lyckades skada sig, som vanligt, Olle, Basse och jag. French hot dog, vatten och diskussioner med min barndomsvän fick avsluta kvällen. Toppen kväll! Tack alla inblandade ;-)

Ikväll är det firning av Josephine som står på tapeten, kan inte bli annat än kul!
 Ses i dimman, hö hö höö!

Kommentarer
Postat av: f

jag vill också va meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed!

2009-07-12 @ 12:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback