top model


Bon soir!

Kikar på top model nu, lyckades pricka in the make-over. Det är nästan det roligaste juu! Skitbra + att jag är gryymt fascinerad av Isis!

Annars så simmade några längder förut, skönt! Hade bastun all by myself, avslappning. Lagomt go i benen sen när jag cyklade hem med ;-) Förut, när pluggandet blev för hårt letade jag upp min dagbok. Första gången jag skrev i den var 2003 någon gång. Mycket har hänt under dessa år, vill jag lova. Riktigt kul att läsa. Så på lunchrasten imorgon tänker jag springa ner och köpa en ny, lite mognare dagbok än min stora,rosa, luddiga Nasse-dagbok! Tänk om några år, se tillbaka på tonårslivet. hö hö!

Imorgon har jag & Stefan varit tillsammans i ett och ett halvt år. Inte illa. Men med tanke på att han är den finaste och bästa killen jag vet + att jag har så otroligt roligt tillsammans med honom så är det väl egentligen inte så konstigt (a)
Får väl inte heller glömma att jag fortfarande är galet kär i honom! ♥

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback