tisdag!


Det här lovet har gått sjukt snabbt, tyvärr måste jag säga. Skolan börjar snart och det ser jag väl inte fram emot så otroligt mycket, men våren går alltid så snabbt tycker jag och innan jag vet ordet av så är det sommar, så underbart!

Idag mår jag bättre och vågade mig till och med ut förut, följde Stefan hem och sedan hälsade jag på mormor en sväng. Skönt ute ju. Kan nog säga att jag fick mig ett skratt förut när Stefan berättade om hur jag pratade i sömnen inatt, bad honom om att fixa fram en sak, vilket gjorde att han fick leta efter det i mitt rum, vilket gjorde att han missade första målet i hockeyn inatt. HAHA, jag har mina stunder, och tajming om inte annat.

Jeje, Freddie åkte hem idag innan jag ens hann säga goodbye. Men planerar en tripp dit inom en inte alltför tid!

Hejdoo!

Kommentarer
Postat av: f

komsi komsi!

2009-01-07 @ 17:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback