that's sweet


oh, vilken lugn och skön helg! Fredagen innehöll ingenting annat än mys mys MYS!
Tidig uppgång på lördagen, en fyndrunda med Felicia blev det. " Vi borde göra det här till en tradition och kalla oss typ...fyndjägarna!" HAHA, Helgens citat av min käre kusin det där. Har till och med pluggat i helgen. Ok, inte så ovanligt för att vara moi, men jag är välförberedd inför veckans små utmaningar.

Annars har jag kommit fram till hur sjukt onyttigt lovet varit. Igår när både jag & Stefan hade sjuk abstinens efter socker, sötsaker och godis. Hade såklart ingenting. " Men, vadå köpte du inte med GODIS?! Vi har ju alltid godis, speciellt idag, det är ju lördag". Ganska tydligt tecken på att det har blivit liite för mycket av det goda under lovet. Vi fick "nöja" oss med chips och glass.

Men idag, äntligen, tog jag tag i min träning. 4 olika pass resulterade det i. Dansaerobic, alltid lika kul. Spinning, huh, first time, den halvtimmen räckte för att ta kål min mina ben. Step up och core sedan. Mumma kardemumma. Imorgon kör jag hårda passet med A-C. Blir bra för mig det!

Dags för film. Au revoir !

Kommentarer
Postat av: fille

du är sjuk, tur att jag tackade nej till träning idag!

Postat av: Anonym

4 PASS PÅ EN DAG??? ÄR DU KNÄPP??

2009-01-13 @ 18:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback