swimswamswum


Bonjour!

Börjar faktiskt bli lite less på att ha en mattelektion tidigt tidigt på morgonen, för att sedan ha håltimme i ca 4h. Jaja, inte mycket att göra åt. Är ju faktiskt lite mysigt att ha en sötnos där hemma att krypa ner till, bra tanke när det spöregnar och jag är påväg hem på den jobbiga håltimmen. puss

Annars så har vi varit i badhuset och plaskat idag, vi i klassen. Jag får allt ta tag i simningen nu, har några veckor tills vi ska göra simprovet. Jag & vatten är ingen bra kombination, i alla fall inte när jag får i min näsa. Usch&fy!

Borde egentligen förbereda mig inför onsdagens "debatt", kemiläxan och plugga friskvård, men nu fastnade jag här. Ska ner och träna om en liten stund med, bygga på träningsvärken lite så att säga. Gaaaanska gött va!

au revoir!

Kommentarer
Postat av: fille

jag ska köpa en näsklämma till dig så du klarar dig på simprovet!

2009-01-26 @ 22:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback