superstar


Äntligen fredag får jag väl lova att säga! Riktigt härlig fredag med två inställda lektioner. Tummen upp helt enkelt.
Cyklade till farmor efter skolan, i kylan måste tilläggas. Sedan var hon inte hemma heller, typiskt. Så fick vända och cykla till andra änden av staden. Tur att det är en liiten stad jag bor i.

Nu har jag i alla fall på mig mina gossesockar. Mysigt. Lite senare ska jag iväg till mormor, vankans dinner där ikväll. Trevligt att träffa mors mor en sväng. Mamma har förresten bakat lovely bröd idag. Mums!

Nu ska jag ner och slänga mig i soffan, invänta Stefan, som är påväg hem från halkbanan nu. Min fina. Gick säkerligen finemang för honom får jag hoppas!

Ikväll är det mest troligt att jag är hemma med en stor gottepåse.
P e r f e k t!

Puss Puss


Fyndjägarna imorn, eller hur var det ? :-)

Kommentarer
Postat av: Felicia

givetvis, nya lördags nöjet ;)

Postat av: Arandur

Hoppas du får en härligt dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-16 @ 17:03:02
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nehe? ;D mikael ellr nåt hette han ;D

2009-01-16 @ 22:43:57
URL: http://carolinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback