saturday night fever


Idag är jag riktigt pigg & mår som en prima ballerina! Perfekt det ju!

Igår var det en mycket bra dag, ingenting kunde stoppa mig, hähä, nejdå men var på toppenhumör all day long.
Satt och lyssnade på P.G under projekttiden, möcket bra. Sedan unnade vi oss att sluta lite tidigare än vanligt, skönt var det. Så kom hem och bakade muffins. Andra gången på en vecka, vad händer med mig?

Fikade i alla fall med min fine pojkvän när han anlände. Blev dock sjukt stressad när jag talade med moder i telefonen, skulle mäta köksbordet, var sjukt otrevligt. Fick tillbaka det ganska fort, för när hon kom hem hade hon med sig världens underbaraste morgonrock till mig, ohhh. Jag kan väl säga att jag skämdes ganska så rejält eftersom jag varit så otrevlig. Usch!

Efter ett tag hos Louise så kom vi iväg i alla fall, Hultet var slutdestinationen. Hade en riktigt trevlig kväll, måste jag verkligen säga. För att nämna något så skulle det väl vara Poker Face & Tjernobyl barnet ;-)
Tack Selma och alla andra.

En till sak att tillägga var väl att min tappra riddare till pojkvän hade tagit en promenad igenom heeela kristinehamn i princip, väntat ute på mig i parken och tryckt ett pringles rör. Kall som en isbit så fick han komma in och värma sig när jag kom hem. Världens godaste! Mysig avslutning av en lyckad kväll, prata om allt och ingenting med Stefan!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback