panik


Jag börjar få ångest nu, eftersom jag haft långdragen förkylning/hosta så har jag inte kunnat träna på ca 1 månad. Väldigt trist och otroligt irriterande. Jag klarar inte av detta. Visst, det är skönt att sitta inne och mysa ett tag, men nu har jag blivit för bekväm av mig alltså. Orkar inte ens ut och gå. Har väl i och för sig nästan feber, men i alla fall. Det är inte roligt. Plus att det hade varit kul att hänga med Filip & co till ishallen för att åka skrillor när de var här, men men. Ska kanske ut imorgon om jag är pigg&kry med min fina pojkvän, som förresten är världens sötaste "ska pussa dig så mkt sen så du aldrig mer kmr vilja ha en puss av mig". Han ska hit ikväll och pigga upp mig, mysigt!

Snart kommer farmor hit, vankas mat - igen. Hur mycket har jag inte ätit under lovet ? Haha, tur det är gott i alla fall ;-)

Ska hoppa in i duschen snart i alla fall, jag menar, någon måtta får det ju vara, okej att jag är sjuk, men nog på skabbigheten nu i alla fall ;-)

Förresten, anropar Felicia G. Where are you ? Slå en pling!


 
" jag skrev den förut till dig "

 Världens godaste är du, min fina!
;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback