Oops!


Haha, small misunderstanding från ett inlägg märkte jag nu. Mina vänner har chockartat frågat "FYRA PASS?!?, Är du störd?!" Hm, nej svaret är enkelt. Varje pass var alltså endast 30 minuter långt. En så kallad prova på dag. Perfekt!


Jag kan inte gå. Det gör ont. Ville bara sätta mig och gråta i ett hörn i skolan. Åhh vilken hemsk smärta jag känner, inte nog med det. Varje gång jag har träningsvärk känns även benen så groteskt stora och klumpiga. Känns liksom som att jag fått låna Arnold Schwarzeneggers lår för ett tag. Huah!

Well, kom nyss upp ur badet. Härligt. Funderar på att ta mig en sväng till badhuset imorgon! Kanske tar mig tid och sätter mig på biblioteket och pluggar samhäll efter skolan? Kan ju vara bra att få lite koncentration för en stund. Slutar ju trots allt hyffsat tidigt imorgon. 14,05. Oh de la ly !

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback