onsdag


Bonjour!

Hela dagen har vi i Nv2 spenderat med att förbereda oss inför vår presentation och för debatten som äger rum om en vecka. Hela denna veckan ska faktiskt ägnas åt det och ganska nyss var vi på föreläsning med en snubbe från KaU. Alltså projektet vi håller på med handlar om framtidens drivmedel och miljöpåverkningar. En riktigt intressant föreläsning, det tycker jag faktiskt, även om jag var trött och hungrig i slutet. Dock inte så mycket till fördel för gruppen jag är med i, meterologerna, ska ungefär informera om albedoeffekten och vad som händer om permafrosten i Sibirien tinar. Lite spännande sådär ;-)

Nu ska jag gå ner och läsa igenom mitt friskvårdshäfte och dricka en kopp té. Eller en kanna. We'll see. Sedan ska jag i alla fall till ishallen och titta på Stefan när han spelar hockey. Fillepille ska med. Även fast jag tycker det är hemskt att sitta där uppe och frysa i 2 timmar så är det ändå mysigt på något sätt, sitta och prata med min kusin, gnälla över att känseln i tårna börjar försvinna och att mr Örni på planen är så söt! Aaw!

Hejtå stortå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback