onsdag


Helleew, var tog dagen vägen egentligen?

En dålig, men ack så härlig vana tar slut, den underbara sovmorgonen!
Startade hos Stefan imorse, mys och brakfrukost samt den vanliga promenaden hem. Träffade vänner för en fika på eje's, den vanliga vita ringen befinner sig i magen nu, precis som det ska vara. Fixade ett ärende och gick hem i mörkret och kylan. Har lagat mig mat - pasta. Det är gott. Så nu är jag mätt och ska fräscha upp mina nails inför morgondagens besök till skolan. Vill gärna inte se slitnare ut efter ett lov än innan ;-) Får väl säga att, tur i oturen, har ju trots allt helg ganska snart. Mjukstart helt enkelt!

Nu känner jag mig måttligt rastlös. What to do? Ett värmande och fullständigt avkopplande bad? En rask promenad i kylan? Lägga mig i soffan framför TVn? Städa iordning rummet? Spela GH?

Ganska många förslag, härliga men ändå, rätt meningslösa ?!

Hoppas ni får en bra skolstart imorgon.
Hej heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback