oh


Nu är det lugnt i huset igen. De har återvänt till Stockholm och sa att vi var sååå välkomna så att komma och hälsa på!
Oh yes. Det erbjudandet kommer minsann att tas tillvara på lite längre fram. Stockholm är fint!

Nu har jag röjjt undan lite kläder i mitt rum, får ju finbesök snart av Fredrika! Ska dra ett varv med dammsugaren med, uusch. Det är faktiskt riktigt jobbigt att städa, men fräscht blir det ju i alla fall ;-)

Såg förresten på Mothman igår, tyckte den var riktigt knepig och skum. Kunde inte somna i första taget, helt ensam i mitt rum, kolsvart och självklart tyckte jag att jag såg ett "rosa" ljus som det var i filmen. Usch. Nej övernaturliga filmer och skräckisar är ingenting för mig.

Niicht, dags att kila vidare!

trevlig måndag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback