oh noo


Det är inte sant. Sitter nu här på kvällskvisten, gick nyss ner för att ta den traditionella smörgåsen med mjölk, småhungrig som jag är på kvällarna. Riktigt sugen på MJÖLK med. Kommer ner, öppnar kylskåpet, men var är mjölken?! Inte där i alla fall, sluuuut. Nu är jag ledsen, vill ha min kvällsranson med mjölk. Får istället nöja mig med jogarrtt som farmor säger, med tillbehörande flingor (a)

Skolan känns verkligen inte roligt nu. Överlevde debatten och den var rätt kul. Dock riktigt nervös och så, men det släppte efter ett tag. Tycker verkligen det är synd att vi inte övar mer på att tala inför klassen och så vidare, kommer ju underlätta i framtiden känns det som. Annars är det ett par hemska veckor att ta sig förbi innan sportlovet. Men hänger inte läpp för det alldeles för mycket just nu, dels för att Fredrika kommer hem om två dagar & dels för att det känns bättre att koncentrera sig på en dag i taget och leva i nuet.

well, hockeyn var kul, kikade med mamma&pappa. Mamma är rolig, speciellt i sportsammanhang. ;-)

sov gooott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback