oh la laa!


En perfekt lördag hittills, myste med Stefan imorse, har dock fått någon nerv i kläm typ i skulderbladet eller så. Gör hemskt ont när jag rör ryggen och bär tunga grejer, FYYY! Men, det hindrade inte mig. Mötte Felicia kvart i elva och vi hittade riktigt bra saker. Bra kan väl i och för sig defineras, men alltså. Kul saker. Perfekt! Åkte till farmor, blev riktigt glad hon, fikade och städade där. Hon kallar oss städpatrullen. Mina tankar går då direkt till barnprogrammet "Räddningspatrullen" med Piff & Puff. Sött!

Nu har jag städat mitt rum och ska ta mig ett härligt bad tänkte jag. Ikväll kommer Stefan hit, ska laga mat, varken mor eller far är home så då får jag slänga ihop något gott. Kan ju bli intressant. Fast är väldigt sugen på att gå till valentino eller så och köpa pizza. Uh, svårt val! Förresten, vilken av alla dessa pizzerior i stan är bäst ? Felicia hade en snabb genomgång av alla tror jag. " Valentino, klart bäst, Mexicana, nej skabbigt, Charlies, det är för varmt, Empoli, naaaa, Pizza House, nej vill inte sitta i fönstret och slaffsa... " Sedan föreslog jag Oden ;-) Kvinnan fick slag !

Have a lovely evening ;)

Kommentarer
Postat av: felicia

hahahha, är man pizza expert så är man ju ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback