lovelovelovelove



En vacker dag kommer jag gå till grannens biljävel och göra något ´jag inte borde göra. Jag blir seriöst tokig på x-familjen. Grannarna liksom. Fyförfan. I fredags gick deras billarm igång, visst inte lätt att höra det på en gång, men efter en kvart sådär borde man ju kanske förstå att det är något som inte stämmer, men i med tanke på hur sjukt högt hela denna familjen pratar så har de väl pretty bad hörsel. Kanske. I alla fall, imorse sov jag som en gud. Tills billarmet började tjuta. Härlig väckarklocka. Höll mig vaken och gjorde mig arg som ett bi. Cirkus 20 minuter skulle jag tippa på att det pep idag. Tummen upp family-x. Nästa gång skär jag sönder däcken.

Sådääär, nu är jag lite lättare. Dagen har varit lång och bra. Med tanke på morgonens upplevelse så gick jag upp 9,45. Åt frukost och tog det piano. Sedan fick det bli en lång och härlig promenad. Lunch & fika. Mormor var här och passade på att visa mina fynd samt att fixa med mammas smycken och så vidare. Sedan övningskörde jag, oh de la ly. Inte långt kvar tills jag ska TA det där kortet nu alltså. Gick riktigt bra, upplevde djurgårns backkultur. Start i backen, check !

Nu har jag tränat, push. Skakar som ett litet asplöv i armarna nu, goooodie på den.

Ikväll ska jag självklart kika på Mia & Klara. Sedan kommer kanske mon petit ami efter sin match!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback