i'm in heaven


Jag har nyss tränat. 1h 45 minuter stenhårt pass. Efter mitt jullov angående träningen. Känner mig som en ny människa! - Nämligen Greta, 86 år som stapplar nerför trappen. Helt sjukt. Vill inte ens tänka på den kommande träningsvärken!

Jaja, dagen har varit fääääjn. Idrotten lyckas jag alltid underskatta i skolan, hur negativ som helst innan själva lektionen. Men sedan visar det sig vara riktigt inspirerande. Fotboll med en naturklass, tänk er ;-)

Nu ska jag dyka ner i böckerna, samhällsprov på fredag nämligen. Stefan kommer snart hit, ska ha läsecirkel är det tänkt och äta glass. Allt det, innan Prison Break börjar. Toppen kväll!


Här är min söta lilla kotte!

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback