go your own way

Tjulelu lilla ladies & gentlemen!

Sitter här och har det kalasbra, Fille sitter så sött i soffan, spelar GH & sjunger med. Härligt. Vi har ätit chicken avec coca-cola + annat goodie, bland annat sjukt starka chilinötter. Krut från netto. Tog en kul promenad förut, musik, sång, dans & skratt är givet när man promenerar med Felicia. Me love you.

Jag flagnar som jag vet inte vad, efter min lilla solarietabbe. mohaha. Kan endast skratta åt det nu, har aldrig bränt mig förut, i alla fall inte i ett solarie. Nån gång ska ju vara den första ;-)

Ja, borde väl kanske fräscha till mig, Fille är arg & skriker åt gitarren " hade det varit min gitarr hade jag kastat ut den för längesen! Jag tror jag har dålig karma.... Vad är karma ?! " Haha, inte en stund lugn.

Infinner oss på källbygatan om 55 minuter. PUSS

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha, i love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback