fredag!



Härlig dag! Ordentlig sovmorgon hemma hos Stefan, god frukost och iskall promenad hem, kändes att jag levde när jag kom innanför dörren. Uhhh! Annars har jag hälsat på farmor, övningskört och handlat på maxi. Jisses, inte helt bra körning idag inte, bör lära mig behärska mitt humör, typ maxiparkeringen, " CHATRINE, DU KAN JU INTE HETSA UPP DIG HELA TIDEN " Tydligen inte, men uuuusch. En del verkar ju inte använda sina ögon helt normalt kan jag ju bara konstatera.

För tillfället lägger jag in lite bilder på bdb. Har återfått min hemska hosta och ska snart kila ner och ta mig ett träningspass på crosstrainern, kommer väl antagligen kola vippen, men måste börja. Ehm. Annars kommer lillkusin Filip hit senare. Gosigt!

PUSS

Oh, felicia gör mig möcket glad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback