fever


uuusch, jag är sjuk - igen. Sov jättedåligt igårnatt och hade feber och så, vilade hela dagen men självklart så var jag ute och yrade i kylan. Jag och Stefan hälsade på freddie en sväng innan vi handlade godis på coop och gick ända hem till honom. Det var kallt vill jag lova. Så inatt har jag typ haft hemska feberdrömmar och så. Men sov i alla fall typ 12 timmar så det var härligt. Men mår inte toppen. Har kikat på the hills. Perfekt att ligga i soffan en hel dag när det är maraton av en serie. Möcket bra. Sedan kom Filip och tog över tv-dosan. Peter Pan blev det när han bestämde :-)

Nu håller de på med maten, ska bli gott med riktig mat med tanke på att min föda för dagen har varit chips, flingor och clementin.  Vill träffa mina små vänner ikväll, men med tanke på mitt tillstånd så är det nog ingen som vill bli smittad.

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback