can't read my poker face


Söndag eftermiddag.
Idag har jag druckit en goood smoothie till frukost.
Sedan har ägnat mig åt lite franska-studier. Oh, har ju lagt ner saker i en av de nya väskorna. Inrett den liksom.
Jag är käääär. Till och med Stefan tyckte att den var läcker och sprang runt med den över axeln igår kväll! Vi lagade faktiskt maten själva. Blev ju till och med gott. Riktigt mysig kväll igår i alla fall.

För att vara lite mysig (a). Tänker jag bjuda på en DAGENS OUTFIT! Märk lite av min övertrötthet. Ta det inte seriöst babes. Men det är varmt och gosigt i alla fall! Perfekt en grå söndag. Behöver förresten Freddies råd på msn. Men självklart är hon inte där när man behöver henne.

-Stor, varm stickad tröja. Hemmagjord by mamma!
-Leggins. H&M
-De ökända myssockorna här i huset. H&M
Min älskade väska.
Foten är endast till för att visa hur STOR den faktiskt är. Därav mina stora fossingar.










Nu ska jag ta tag i mig själv - jag ska ut och springa!




Kommentarer
Postat av: felicia

hahaha de ökända sockorna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback