berörd



Jag vet inte vad jag skall hitta på. Har suttit still hela dagen och det bara draaar i mina ben + att jag verkligen måste plugga. Ingen bra kombination. Får väl ta mig en snabb promenad och sedan öva öva öva, för imorn är det ju showtime ;-)

Orsaken till att jag har suttit still är ju temadagen. Måste säga att alla 3 föreläsningarna vi var på var sjukt bra. Om än lite långa. Men jag blev verkligen berörd och var nära till tårar ett antal gånger när en brandman från Göteborg pratade om diskoteksbranden. Helt otroligt. Var ruskigt hemskt men samtidigt så intressant. Gällde även mannen som pratade om lägren i Sibirien.

Jaja, tid till att göra någonting vettigt nu. Som att få tag i Stefan kanske, känner för en snackis & behöver öva tal inför honom! Han är bra han, min sötnos!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback