2009


Nytt år. Egentligen känns det som vanligt, fast ändå inte.

Var en riktigt kul kväll igår, åt middag med familjen + Dan&Anette. Gott och trevligt. Mötte min prins en sväng och sedan tog jag taxi till Selma där största delen av kvällen spenderades. Trevligt folk och en toppenvärdinna gjorde kvällen riktigt bra. Firade tolvslaget med några riktigt underbara personer, som jag är oerhört glad över att jag lärt känna. Sedan traskade vi iväg till stan, kramade om alla godingar, speciellt Felicia, min kära kusin och alla mysiga klasskamrater ;-)

Sedan blev det ett sjukt stort missförstånd och jag kan ju säga att jag aldrig varit så arg och ledsen i hela mitt liv. Men det ordnade sig till det bästa och nu i efterhand är det väldigt komiskt :-)

Idag har jag i alla fall mått prima ballerina, nästan 100% av tiden, värre för andra, vet jag. Men har gått två härliga, men ack så kalla promenader idag så det känns fint. Ikväll ska jag kanske till Stefan om han inte känner sig alltför svag!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback