what to do?


Onsdagskväll. Mitt i veckan. Jag är rastlös. Har jag möjligtvis blivit arbetsskadad från skolan? Har jag blivit så otroligt van vid att det måste ju finnas någon liten läxa någonstans som borde göras?! Förmodligen borde jag läsa lite kemi, men icke. Denna kväll är vigd åt min rastlöshet. Så har börjat rensa ur min byrå med kläder en aning. En massa gammal skit ska ut och ge plats åt nya fräscha kläder. Oh. Helt otroligt hur mycket skit jag samlar på mig under åren, vissa saker borde slängts för länge sedan, men jag är en typisk " neej inte än, kan vara bra att ha när jag ska sova" eller " tänk om det blir modernt med en vit tunnstickad knytbolero snart". Men nu är det no mercy som gäller. Allt som inte används regelbundet eller så skall ut.

Dags att sätta igång då. Fast, soffan och lite vinegum lockar ju det med :-)


snart kommer jag falla in i en mycket djup sockerkoma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback