vitt grått svart solsken


Torsdag, veckan har gått otroligt fort - som alltid när man har kul. Gick upp i tid och avnjöt god frukost med min käre pojkvän innan han begav sig hem. Målade stolar, åt lunch och åkte sedan ner till Kristinehamns badhus. Ja, jag besökte faktiskt badhuset, trots det jag sa. Men att, jag är i behov av att lära mig crawla, bra alltså. Tycker dock jag kämpar på bra och det blir bättre och bättre. En sak jag reagerade ganska starkt på och fick mig ett litet fniss till var i alla fall när en tjej runt 14 år kläckte (damernas omklädningsrum, iklädd i bikini och var där med sina 14åriga kompisar) " jag är så fucking röksugen" Sagt och gjort, tjejerna tog på sig skor och virade en handduk omkring sig och knatade ner, till entrén för att röka ute. I skor och handduk. Tillåt mig att skratta! HA HA HA!

Smälte i alla fall händelsen och bastade med inpackning och sedan tog vi en slovish på stan, nya härliga hudkrämer inhandlades, ohh love it. Tog en fika med mor och bror på Eje's. The one and only place for perfeeeekta vita ringar!

Nu är jag lagomt sliten efter en promenad från ishallen, två kapitel i Män som hatar kvinnor och jag är fast. Åh, kommer bli spännande läsning framöver känner jag, wie! Nu är jag hungrig och skall se vad köket har att erbjuda.

au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback