the winner takes it all


En helt underbar helg. Så välbehövligt med lite vila och lite ro. Även fast det mestadels varit saker att göra hela tiden så, aah. Gooott! I fredags efter träningen, som förövrigt var härlig & jag var svimfärdig när jag kom hem, så åt vi tacos. Hungrig som en varg, så det satt fint i kistan. Stefan & jag fick dock med en liten godispåse från maxi med som vi gottade i oss. Somnade runt elva och var pigg som en mört dagen därpå. Karlstadtur och det gick bra. Stefan körde som en gud och fick med lite smått och gott hem. Lärde oss att öppna motorhuven samt byta spolarvätska mitt i allt. HAHA. Åh jag älskar oss!

Fräschade till mig och farmor, mormor & mamma fick agera lite smakråd. Söta små damer de där ;-)
Sedan plockade Stefan upp mig och det bar av till Hultet och Mias 18årsfest. Trevlig kväll, fast borta bra men hemma bäst. Så skönt att gå och lägga sig sedan måste jag säga efter en låång dag!

Nu skall jag återgå till mitt té och matteplugg. Ikväll ska jag träna!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback