our last summer


Äntligen lov. Sitter i min mysiga morgonrock, är mätt och belåten, var hungrig som en varg förut och trött. En fika på eje's är inte den bästa uppladdningen innan träning, säger väl sig självt egentligen, men gott var det. Var förresten på teater sista stunden av skoldagen, missade massage, men antar att vi får igen det senare. Mina ben vill inte sitta still så tog en stadsrunda istället, Lindex har fått in fräscha vårkläder, jag vill ha vår och nya kläder. Oh, en stor fet ring skulle inte sitta fel heller. Nej, inte en sån ring.

Som sagt, riktigt trött, så ska smörja in mina vintertorra ben och måla naglarna. Vill ha bruuuna, fina händer och ljusrosa lack. Just nu är inte både och möjligt så får nöja mig med lacket, lär ju smälta in finfint till mina vinterbleka fingrar, hähä. Nejmen att, blir en lugn kväll, egentligen vill jag nog bädda ner mig nu på en gång, men ska kika på tv antar jag och kanske få lite sällskap? Den som lever får se helt enkelt.

Bon soir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback