och så hunden igen


Vilken otroligt goooodie dag det varit! Sovmorgon, dock ingen längre sömn för det, fixade lite frukost till Stefan, följde honom till bilskolan och önskade lycka till. Så fick mig en liten uppfriskande morgon. Bytte om och fixade mig, sedan gick jag till skolan. Flöt på som vanligt, blev hämtad av min Stefan och sedan fikade vi på eje's.

Annars har dagen ägnats åt pluggmuggande, tur att vi har en extra lektion imorn eftersom dagens fysiklektion försvann. Har en hel del funderingar angående provet. Skönt när det är över efter fredag i alla fall ;-)

Tränade förresten idag, blev upphämtad av Selma och Louise. Selma som även hon fixat körkort! Ett yoga-pass. Nyttigt för mig och mina stela ben, kommer nog hitta tillbaka dit. Efter passet utbrast Selma " nej vad säger ni, ska vi gå ut och träna på riktigt nu eller ?! " haha, sagt och gjort. Fortsatte och svettades lite mer. Gott!

Back to work!

Hejtå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback