moonlight


Aloha.

Ännu en måndag och en ny skolvecka igång, sista innan lovet. Underbart. En hyffsat slapp och härlig vecka, vilket absolut inte är några fel för mig som går natur-natur. Hallelujah. Kan jag säga hur underbart det skall bli att slippa kemi nästa år?!

Hur som haver. Simmade idag, dock aldrig så jag fick någon "poäng". Inte riktigt redo för djupt vatten än om jag får uttrycka mig på det viset. Kämpade dock på riktigt bra med diverse kallsupar och andnödsflämtningar. Me don't likey crawl. Well. Får ju några veckor till att träna på. Var i alla fall sjukt trött när jag gick hem och visste att mamma kommit hem från kryssningen. Åh, tänk er, ni vill hem så fort som möjligt men benen bär inte riktigt. Så var det. Ramlade i alla fall innanför dörren och fick krama på mamma. Fick även lite vinegum, såklart, samt lite annat smått och gott. Förresten, hur länge håller en bra foundation. Med tanke på att jag fick min "förra" för 2,5 år sedan och det finns fortfarande mycket kvar i den. Så flitig användare av foundation är jag!

Kvällen kommer bli möcket bra. Med tanke på promenaden till och från Fille för att hämta min cykel tog musten ur mig så ska jag kura ner mig i soffan, plugga lite franska verb som är ändå ganska mysigt och lätt att plugga in. Sedan får det nog bli ett avsnitt av lipstick djungle & kanske lite toblerone (a). Måndagar är nog inte så pjåkiga i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback