Luke, I'm your father


Dagen har varit god. Lite lång i skolan sådär, men gick fint. Tränade förut, sällskap med Jossan, trevligt. Step & combat blev det och det var möcket kul! Lyckades dock vrida till höger knä i någon spark tror jag ;S

Nu sitter jag här, i min brors rum. Han ligger nedbäddad i soffan under täcket och kikar på star wars. Mums på Luke Skywalker, i sina unga dagar alltså. Oh la laaa. Han, Han Solo & John Travolta i Grease = riktiga snyggingar i sina glansdagar, må jag säga! Fysikstudierna är avslutade för kvällen, det får bära eller brista imorgon på provet helt enkelt!
Ska förövrigt bli hur härligt med helg. Kommer bli en fin helg har jag en känsla av. Tacomys imorgon här hemma, Karlstad på lördag med min fina och sedan partyparty på kvällen. Finemang det!

sov gott !

Kommentarer
Postat av: Felicia

al pacino as michael corleone , good looking

Postat av: Jocelyn

Hello :P ska du träna step imorn kl halv 6? :)

2009-02-07 @ 13:38:15
URL: http://josephinesofia.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh, combat är kuuul ;)

2009-02-08 @ 14:49:23
URL: http://eelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback