lucky is the shirt that covers your chest



Wie, så är det äntligen fredag. Hur underbart är inte det ?! Inte bara fredag, utan den 13e med. Fredrika sitter just nu i ett flygplan över Atlanten. Lite läskigt... Men det kommer gå bra!

Dagen har annars varit fäääjn. Avslutade skoldagen med friskvård och lite lekar. Nya och roliga leker. Kul! Sedan även rörlighetstester, hehe. Kilade ner och tränade lite på crosstrainern och löpbandet efter det, så nu tar jag helg med gott samvete. Även om det ser ut att bli en aktiv helg med simning och skridskoåkning, kanske till och med lite längdskidor om kylan stannar?! Det är så mysigt!

Ikväll ska jag ut till ode baltens. Felicia & Chatrine kväll på gång. Har blivit lovad Benjamin Button, manikyr och chips.
Kommer bli en fantastisk kväll + att det är ju alla hjärtansdag imorgon. Jag vet i alla fall vad jag ska skämma bort min favorit med. Ni skämmer väl bort era nära och kära lite extra imorgon hoppas jag ;-)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback