isprinsessan


Efter en helt okej dag i skolan och lite té hemma så blev jag hämtad av min prins. Skridskor stod på schemat. Härlig after school syssla såhär i läxfria tider. Men naa. Då var uterinken avstängd. Vilket innebar att Stefan icke skulle åka skridskor, men hängde med mig till en minirink vid ett villaområde så jag fick åka lite skrillor. Det som kändes lite halvskumt var ju att bara jag åkte skridskor medans han hade vanliga skor på isen. Lite som om jag vore någon slags patient och han min skötare. Jag fick ju hjälp med att ta av och på skydden samt att få hjälp av med skridskorna. Kan nog sett lite speciellt ut, med tanke på min vingliga tur med på den knöggliga isen. ^^,

Jaja. Maten är i magen och nu ska jag duscha och ta kvällen.

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback