I love it


Tjuleluu.

Oh, lov är verkligen ooonderbart! Just nu har jag mejlat iväg CV & personligt brev till mon petit ami för granskning (läs:kopiering) Den lilla latongen.

beCk / säger:

så då har mane tt nytt cv då

Som ni ser alltså. Jaja, vad har jag haft för mig såhär i början på lovet?! Inte mycket alls, vilket är schönt.
Har dock legat i och målat våra köksstolar. Vitt it is. Vilket innebär efter lite uträkning att om 6st stolar målas med grundfärg och två lager lackfärg resulterar det i att 18st stolar skall målas. Jag har ju i alla fall fixat lite att göra de närmsta dagarna, men har plöjt mig igenom 12 än så länge ;-)

Igår trotsade vi även alla sportlovsbarn och gick iväg och simmade, ingen hit och lär inte återvända dit så länge det är lov i staden. Fullt ös medvetslös var mottot där. Huh. Förresten, tog med min karl och fikade i gamla tingshuset där, cafét var möööcket fräscht, verkligen fint där! Fikat var bra, godaste morotskakan i mitt liv, gott té och perfekt sällskap! På tal om sällskap, kikade på film igår, från Stefans barndom, hoho, bättre än americas funniest home videos när lilleputten ramlade på boben! ;-)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback