i feel the adrenaline moving through my veins


Eftersom jag lånade ut min cykel till min goa' pojkvän så fick jag mig en promenad till skolan. Härligt. Det var ljust, solen skymtades till och fåglarna kvittrade. JA, de kvittrade. Mysigt. En till sak jag tänkte på när jag åkte iväg för att träna. Det var fortfarande ljust klockan 17. Det är snart vår. Oh de la ly!

Annars då. Var nere på källbygatan en snabbvisit. Efter tre pass skall tillägas. Oh jag är härlig mör. Lämnade mitt lilla kort till henne och fikade semla och té. Två halva semlor var. En hel. Ja. De kunde ju inte ligga där och ruttna medans det är in the U.S. Om jag är avundsjuk?!

nu ska jag sova snart. All alone. Kyligt men slipper ju i alla fall höra en trött liten mesig stämma som viskar ur sig " jag kan inte sova". Sötnos! Helg imooorn med, som jag längtar!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback