I bet it's hearts all over the world tonight


Hoppas alla har haft en lika lyckad alla (`v´) dag som jag har haft hittills.
Gick upp tidigt imorse, hjälpte mamma med håret och sa hejdå till henne. Så nu är hon på kryssning, hoppas du får det kul mami! Åkte ner till konsum för att inhandla varor till frukosten. Gick fint. Fick dock åka ner tre gånger på mindre än en kvart. Lyckat minne här. Lyckades i alla fall göra american pancakes till min sovande älskling, så han fick ett kort och lite frukost på sängen. "som glass med varma hallon". Sedan åkte han hem och jag plockade fram mina skridskor och satte mig ute på trappen och väntade i solen, sjukt härligt väder alltså! När han kom och hämtade mig hade han varit och fixat rosor till mig. Så go. Men, åkte i alla fall skridskor och det var kul plus att jag nog har en dold talang. Dock inte när det gäller crawl eftersom det gick inte vägen för mig när jag var nere och simmade förut. usch. Humöret blev dock bättre när jag såg mormors min när Mattias och jag kom dit och fikade med henne.

Nu har jag smörjt in mig och så. Ska fräscha till mig lite inför kvällen, Stefan kommer och hämtar mig vid halv åtta sedan blir det mat och mys. Känns faktiskt lite nervöst, lite som första dejten även om jag och Stefan nästan "dejtat" i två år. Men hallelujah vilka butterflies jag hade i början. Ihh!

Ska kila ner och prata lite med farmor nu, kanske få lite klädtips ;-)

with the love of their life who feel
what I feel when I'm with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback