är vikten viktig?


oh de la ly säger jag bara. Kikade runt i diverse bloggar och läste om den så kallade "tjockchocken" på Jessica Simpson. Jag tycker verkligen inte att hon var tjock, jag menar. Tjejen ser frisk & sund ut. TJOCK?! Jag kan inte förstå denna uppståndelse. Hur liten ska man vara för att vara "normal" ?! En kropp à la en unge på 11 år som inte kommit in i puberteten ännu? Ganska extremt in my opinion.

Jaja. Nu ska jag ta mig en varm dusch för att sedan ägna mig åt franska, fysik och kika på prison break medans jag dricker en kopp, eller varför inte en kanna med té.

Förresten, helgen var perfekt. Som alltid när Fredrika är hemma. I miss you.
En tanke som har slagit mig ganska många gånger är att jag har varit ruskigt bortskämd med att få umgås med henne varje dag i ca 10 års tid. Luncha tillsammans och klaga över skolmaten, plugga tillsammans och gnälla över jobbiga lärare och prov. Framförallt. SKRATTA tillsammans. ♥

En sak till. Steffen, jag visste att du skulle klara det goodie!

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback