allt som livet ger


chesusees säger jag bara. Jag är riktigt mörbultad och har ont ungefär överallt. Hoho, känns att jag lever i alla fall!
Gårdagen märktes den med, riktigt seg i skolan och trött. Humöret blev bättre snabbt när jag såg vem som väntade på mig utanför skolan. Åh, riktigt härlig eftermiddag. Vilostund med farligt mycket skratt. Love love love.

Skriver arbete i skolan om Israel/Palestina konflikten och jaa, det är sjukt och hemskt att de aldrig kommer överens. Men, jag verkligen ogillar att skriva om det. Tråkigt är bara förnamnet, jag menar, det är samma saker de bråkar om hela tiden. Ohh. Inte nog med det så är det matteprov på fredag och så kemi jag ska plugga ikväll. Åh så jag längtar till lovet och helgen.

Nä, ska ta och skopa upp lite glass, tycker jag är värd det minsann ;-)

au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback