tgif



Slut på denna vecka och i ärlighetens namn så, fan vad skönt! Fysikprovet är avklarat och endast ett prov återstår innan jag tar jullov. Sista matematikprovet under min gymnasietid. Mäktigt!

Dagens humör har bara blivit bättre och bättre. En trip på stan efter provet, julmusik i alla affärer, fika hos farmor, som är lite kort i rocken, nådde inte pepparkakorna så fick ta hjälp av diskborsten, åh! Trevlig historialektion fick avsluta skoldagen och en promenad hem i duggregnet var faktiskt härligt, inte alls så illa som det kunde varit. När jag pustat ut hemma lite kom min fina skatt och hämtade mig, fika på eje's stod på schemat samt lite julklappsshopping. Har börjat pyssla lite med en julklapp som jag hoppas blir fin. Tränade en sväng med Louise på galaxen med. Sedan var det helg, med pizza, tända ljus, julmust godis och besök hos mormor. Min fina mormor :)

Nu är mina ögon dimmiga, med all rätt. Snart tar jag kvällen och laddar upp inför en lååång lördag, men förhoppningsvis rolig =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback