Nobelmiddagen



Har just kikat på Nobelmiddagen och spanat efter inspiration till min balfrisyr, även fast jag i stort sett vet hur jag vill ha det kan det var kul med lite fler idéer, vilket jag inte fann. Troligtvis berodde det på att flertalet av deltagarna på middagen var i sina bästa år och lite mer. Hur som helst. Har i "många" år tittat på middagen just på grund av klädseln och för den fina tillställningen, men nu på senare år har jag även börjat koncentrera mig på vad pristagarna har åstadkommit för att förtjäna utmärkelsen. Interessant, tyvärr krävs det mer tid och ork för att få mer detaljerad kunskap kring deras områden samt upptäckter. Men vem vet, en dag kanske det blir någon i min omgivning som står där, eller rent ut sagt jag ;)

 



stunning!

svenskdam.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback