Lucia


Förutom en hemsk väckarklocka som ringde 06:15 denna luciamorgon så väcktes jag även av lite skönsång à la Stefan, nu tändas tusen juleljus... samtidigt som han tände sin adventsljusstake. Sötnos. Fick skjuts hem och somnade om så fort jag lade huvudet på kudden. Härligt. Vi var förresten på bio igår, New Moon, äntligen! Från att helt och hållet varit team Edward  har jag nu ändrat mig och står numera i mitten. Uhh ;)

Matematik står på schemat denna eftermiddag, känns faktiskt helt okej och ännu bättre när jag vet att det är the final matteprov under hela gymnasietiden. Mäktigt!

Till veckan skall det årliga julbaket hemma hos farmor äga rum vilket jag ser fram emot, julmys i stora mängder med kusin, bror och farmor ♥

 


Kommentarer
Postat av: selma

Ja,de är från Nelly! Riktigt nöjd är jag, fick hem dem i fredags, hoppade av glädje =D Funderar på att beställa en gång till innan nyår, kanske kan beställa tillsammans isf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback