life is life



Planering för kvällen; plugga matte.

Måste medge att jag är ganska glad över att jag lyckades pappret med alla uppgifter jag skulle göra ;) Mer vila till mig. Vilket är välbehövligt, känns som nov/dec varit ett enda stort svart hål med pluggande. Illa. Mitt gymkort har gått ut och jag är lite halvförkyld, innebär vila och absolut ingen träning, tråkigt. Har i alla fall varit ute på friska promenader, mysigt. Är det något jag tycker om när jag är ute och promenerar så är det att kika in i människors hus och se hur de julpyntat. Kan säkerligen anses som lite snokande, men tro mig, menar ingenting illa, vill bara se hur andra har det :)

På tal om jul... Under lovet har jag tänkt börja läsa igen! Åh, är det någonting jag älskar så är det att krypa upp i soffan med en bra bok och bara dras med in i en annan värld. Underbart. Tyvärr läser jag inte en enda bok under skoltiden med tanke på att läsa mer än vad jag behöver får mig att må illa. Meeen, under somrarna är jag en riktig bokmal och slukar allt som kommer i min väg. KUL!

Funderar just på när våra klänningar kommer, Felicia? Räknas inte detta som mitten av december? :)

Imorgon är det fredag och biljetter till new moon är bokade. Det blev visst här i stan i alla fall. Och det blev visst så sent som nu. HAHA, ödets ironi vill jag lova!

Au revoir

Kommentarer
Postat av: felicia

jo de borde komma snart :D jag har en bok du ska läsa! slash!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback