happy new year

Trippen till Karlstad igår blev lyckad och längre än väntat, tack Johanna för sällskapet samt Fred&Jo för skjutsen hem, mycket uppskattat! Lyckades hålla mig till listan någorlunda bra, ett par skor till nyår och framtida festligheter fick följa med hem från Bianco samt underkläder och lite andra reafynd.

Problemet för tillfället är att jag inte vet vad jag skall ha på mig imorgon. Jag har många olika svarta klänningar i olika modeller men kan inte bestämma mig för vilken som skall få äran att bli använd. Annars har jag koll på det mesta, maten är inhandlad, likaså drycken och fjädrarna till håret ligger så fint på mitt bord. Starten till 2010 kommer bli fantastisk, det vet jag. För första gången ska jag få pussa min prins på 12 slaget, vilket är ganska otroligt med tanke på att vi varit tillsammans i 2,5 år ;)

Hoppas ni får en fin avslutning på 2009 och får en fantastisk start på 2010 - studentåret ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback